– se stabilește produsul sau serviciul destinat promovării,
– se stabilește tipul de campanie (tip text, display, video),
– se creează campania și grupurile de anunțuri,
– se identifică anumite cuvinte cheie,
– se creează anunțurile,
– se monitorizează campania,
– se verifică progresul campaniei și se aduc îmbunătățiri ulterioare,
– o campanie durează minim 1 lună,
– campania rulează atât timp cât se dorește,
– noi recomandăm o durată de cel puțin 6 luni.
În prezent, Google Ads reprezinta unul dintre cele mai importante instrumente de publicitate online pentru a aduce vizitatorii din Google direct pe site-ul tău.
Promovarea prin Google Ads permite afișarea reclamelor atât în motorul de căutare cât și pe site-urile partenere Google care permit afișarea reclamelor.
Plata se face per click, doar atunci când cineva accesează link-ul promovat.
Atunci când căutăm ceva anume pe Google Search, în general, primele anunțuri sau în ultimele anunțuri de pe pagina motorului de căutare sunt cele sponsorizate prin Google Ads.
O altă destinație de plasare a unui anunț promovat prin Google Ads poate fi un site web sau o anumită pagină de pe un site, o aplicație mobilă, un conținut video etc.
În fiecare zi, majoritatea utilizatorilor de Internet folosesc motorul de căutare Google Search pentru a căuta informații relevante despre diferite subiecte, dar și pentru a căuta produse sau servicii de care au nevoie.
De îndată ce aceștia au văzut anunțurile tale, utilizatorii Google pot da click pe acestea și vor ajunge pe site-ul tău sau pe una dintre paginile acestuia. De aici până la a deveni clienții tăi mai este un singur pas.
Prețuri începând de la
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.
Orice cookie-uri care nu pot fi deosebit de necesare pentru funcționarea site-ului web și sunt utilizate special pentru colectarea datelor cu caracter personal ale utilizatorului prin intermediul analizelor, anunțurilor și al altor conținuturi încorporate sunt denumite cookie-uri inutile. Este obligatoriu să obțineți consimțământul utilizatorului înainte de a rula aceste cookie-uri pe site-ul dvs. web.