
Cum să-ți mulțumești clienții!
Cum să-ți mulțumești clienții!
Ce este mai important decât să-ți mulțumești clienții atunci când cumpără de la tine?
Dacă ai o afacere și te-ai extins și în mediul online cu siguranță te-ai întrebat în ce moduri îți poți mulțumi clienții!
În definitiv ei nu văd la tine pe site decât ceea ce le oferi tu ca informații!
La prima comandă nimeni nu are încredere într-un site, dar cu timpul dacă le oferi ceea ce le promiți ei devin clienți fideli care se vor întoarce să cumpere de la tine ori de câte ori au nevoie.
Așadar hai să urmărim punctele de mai jos și să vedem cum putem contribui la mulțumirea clienților tăi:
1. Fotografiile produselor tale trebuie să fie autentice, produsele tale trebuie să arate în realitate, ca în fotografiile tale de pe site.
2. Informațiile despre produse trebuie să fie reale, și încearcă pe cât posibil să oferi mai multe informații decât să fii succint în descrieri.
3. Ține-te de promisiune atunci când vine vorba de ofertele și reducerile tale, oferă discount-urile promise.
4. Același lucru și când vine vorba de timpul de livrare. Majoritatea clienților nu le place când comanda lor nu ajunge în timpul promis. Mai bine mai devreme decât mai târziu.
5. Ia legătura cu ei telefonic sau pe whatsapp pentru confirmarea comenzii și pentru eventuale informații adiționale pe care ei vor să le ofere. Astfel le arăți că-ți pasă de necesitățile lor.
6. Oferă-le mai multe variante pentru plata comenzii. Plata în numerar la livrare este încă cea mai populară variantă în România dar există un procent destul de ridicat care preferă varianta de a plăti cu cardul. Așa că este mai bine să oferi mai multe variante de plată pentru a putea mulțumi majoritatea clienților.
Toate punctele de mai sus vor contribui cu siguranță la mulțumirea clienților tăi, în acest fel, cu timpul, tu îți vei consolida o bază proprie de clienți.
Vezi servicii creare Magazin Online: https://www.webdesigngiurgiu.ro/servicii-creare-magazin-online/
Ne găsești și pe Facebook: https://www.facebook.com/CAWDG/

Cristina Asan