Un site reprezintă totalitatea paginilor care se pot accesa pe un nume de domeniu.
Un site de prezentare te poate ajuta să-ți prezinți serviciile pe care le oferi, îți poate prezenta afacerea sumar sau complex sau te poți afirma cu un site tip CV. Există mai multe tipuri de site-uri de prezentare: complex, minim, landing page, tip CV, site de știri, ziar online. În urma unei discuții te putem îndruma să alegi ceea ce te reprezintă.
Cu ajutorul unui magazin online poți să vinzi produse. Magazinele online au scopul final - să vândă. Complexitatea acestora este dată de numărul de produse care se dau spre vânzare și metodele de plată implementate, aplicațiile din spatele site-ului care leagă baza de date cu stocul din gestiune permanent, etc. Cu cât vor fi mai multe produse în magazinul online și cerințele din back-end mai mari cu atât prețul acestuia va crește.
Dacă vrei să-ți promovezi afacerea ai nevoie de un site de prezentare, însă dacă vrei să vinzi produse atunci ai nevoie de un magazin online.
Găzduirea (sau hosting-ul) este spațiul (serverul online) unde se ridică fișierele site-ului pentru ca acesta să se afișeze atunci când se accesează un nume de domeniu (www.domeniulmeu.ro).
Sigur că da! Dacă ai deja achiziționată o găzduire o putem folosi. Putem deasemenea veni cu recomandări în cazul în care ai nevoie de o găzduire mai performantă.
Un domeniu este o adresă de internet înregistrată.
Răspunsul este cu siguranță DA. Te îndrumăm să alegi cea mai bună variantă pentru tine în ceea ce privește serviciile web.
Mentenanța unui website este importantă pentru buna funcționare a acestuia. Include monitorizarea, securizarea, rezolvarea eventualelor erori în site, realizarea de copii de rezervă, actualizarea limbajelor de programare periodic etc. Un site care primește mentenanță este un site care va arăta întotdeauna bine și va funcționa corect.
Administrarea unui site înseamnă actualizarea informațiilor, modificarea structurii acestuia, adăugarea de pagini noi, ștergerea celor nefolositoare, adăugarea a noi funcționalități pe site, etc.
În primul rând trebuie să te hotărăști în ce fel vrei să te ajute pe tine un site! Dacă îți răspunzi la această întrebare, de acolo lucrurile merg strună. Putem să ne hotărâm împreună la un nume de domeniu, dacă dorești îmi poți exemplifica cum ai vrea să arate site-ul tău, însă cel mai important dintre toate trebuie să-mi furnizezi material pentru site (fotografii, texte, descrieri, nume de produse, date de contact, alte informații adiționale).
Dacă deja deții un site însă nu dorești să renunți la el până nu este gata site-ul nou, nu este nicio problemă. Site-ul nou se va realiza pe un subdomeniu iar la final când este gata se va muta pe domeniul tău în locul celui vechi.
Noi, la Web Design Giurgiu, realizăm numai site-uri personalizate special pentru fiecare client. Nu ne place să copiem, ne dorim să venim cu idei noi de fiecare dată.
Durata de realizare a unui site variază în funcție de complexitate și strânsa colaborare între noi și client. De ex. un site de prezentare poate fi gata într-o săptămână dar și într-o lună. De cealaltă parte, un magazin online poate varia între 3 săptămâni și 3 luni.
Promovarea online este cel mai important pas din tot procesul de afirmare online. Degeaba ai un site dacă nu știe nimeni de el! Reprezintă totalitatea metodelor prin care un site poate fi vizibil oriunde pe internet.
Numărul 1 la nivel global este promovarea pe Google. Apoi este urmat de rețelele de socializare - Facebook, Instagram, Tik Tok, YouTube, Twitter, Pinterest etc. Iar pentru rezultate de durată în Google și alte motoare de căutare este recomandat SEO.
În ultima vreme am auzit destul de des această întrebare și de aceea m-am gândit să o adaug aici. Promovarea online nu înseamnă un număr, o sumă exactă, înseamnă disponibilitatea financiară a clientului, corelată cu rezultatele pe care vrea să le obțină, precum și gradul de interes al firmei de marketing în gestionarea reclamelor! Un plan bine pus la punct, pe rezultate reale poate genera venituri destul de surprinzătoare!
SEO (Search Engine Optimization) reprezintă un cumul de activități pentru ca site-ul tău să fie afișat în topul căutărilor pe Google search.
Da! Recomandăm ca fiecare afacere să achiziționeze serviciul de Optimizare SEO, pentru apariții de top în căutările Google. Indiferent dacă ești o afacere mică sau o companie de top, este indicat ca o Agenție de Marketing să se ocupe de acest serviciu pentru tine dacă îți dorești să fii vizibil în căutările Google.
Există următoarele tipuri: Search, Dynamic Search, Display, Video, Shopping, Discovery, Performance Max, App, Smart si Local.
Anunțurile Google sunt afișate în rețeaua Google Search, în rețeaua Google Display, în Google Shopping, în Discover, Gmail, YouTube, precum și pe site-urile partenere Google.
O campanie de promovare Facebook este o publicitate plătită prin intermediul căreia reclamele realizate de noi, ajung la segmentele de public țintă dorite, la cei care au conturi și utilizează rețelele de socializare Facebook și Instagram.