Elemente esențiale pentru magazinul tău
Elemente esențiale pentru magazinul tău
Elemente esențiale pentru magazinul tău
La fel ca un magazin fizic, un magazin online necesită existența câtorva elemente esențiale pentru o bună desfășurare a activității online.
Aceste elemente ajută magazinul să ofere publicului esențialul pe care se așteaptă să-l găsească pe site așa cum l-a găsit și la concurență.
Dacă un utilizator găsește pe un alt site, informații complete despre livrarea produselor, la fel se așteaptă să găsească și la tine pe site.
În momentul în care se hotărăște să comande de pe site-ul tău produsul favorit iar tu nu îi vei oferi posibilitatea să plătească ramburs s-ar putea să-l pierzi.
Și cine vrea să piardă un client?
Magazinele online au fost concepute tocmai după modelul celor fizice.
Așa cum în magazinul fizic poți plăti cash pentru prăjitura ta favorită, așa și în cel online trebuie să oferi metoda de plată ramburs!
Dar hai să vedem în continuare care sunt aceste elemente:
1. Informații despre produse (descrieri, prețuri, alte informații adiționale),
2. Rețele de socializare – clienții tăi trebuie să te găsească pe rețele de socializare pentru extra conținut informativ despre produsele tale,
3. Filtre pentru produse – acestea pot ajuta clienții să găsească mai repede ceea ce caută,
4. GDPR – pagini informative despre politica cookie, politica de confidențialitate precum și termeni și condiții,
5. Informații despre livrare – trebuie să informezi clienții cu referire la costul de transport, timpul în care se vor livra produsele etc.,
6. Informații despre oferte și reduceri – cui nu-i plac reducerile?
7. Articole informative despre produsele tale,
8. Metode de plată – plata cu cardul, în numerar la livrare sau ambele.
Tu ce ai adăuga în plus la magazinul tău online?
P.S. Cu cât un magazin online este mai bine gândit cu atât succesul va fi garantat!
Servicii creare magazin online aici: https://www.webdesigngiurgiu.ro/servicii-creare-magazin-online/
Ne găsești și pe Facebook: https://www.facebook.com/CAWDG/
Tu ce ai adăuga în plus la magazinul tău online?